Merhaba arkadaşlar,
Yeni kaydettiğim domain hakkındaki görüşlerinizi ve ne yapılabileceği hakkındaki düşüncelerinizi paylaşırsanız beni mutlu edersiniz 🙏 ismi ile alakalı projelendirip hayata mı geçirmeliyim yoksa güzel fiyata satılabilir mi ?
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Herkese iyi akşamlar.