Softwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Simülasyon kategorisinde yayınlayacağımız bir Uzay savaş oyunumuz var, bitmek üzere. (3D Space Shooter olarak geçiyor). Forumda da yakında satışa çıkaracağım ilgilenirseniz fotoları atarım.
bana da yollarsanız sevinirim