Hocam numara olayı ne ben yemek sepetine 3 yıl önce üye olmuştum Ve direkt adres tel vs girip sipariş ediyordum Telefon onayı kredi kartlı alışverişler için mi gerekiyor ful nakit ödemiştim Ya da kupon kullanırken mi tel onayı gerekiyor
Kupon kullanırken gerekiyor