Mac kullanmadan önce "insanlar ne kadar gösteriş meraklısı" elma var diye ne oluyor aynı işi windows yapıyor zaten o paraya 2 bilgisayar alırım diyordum
2 aydır aktif şekilde iMac kullanıyorum, ben bu zamana kadar bilgisayar kullanmıyormuşum.
3 bilgisayar da alacak olsam yine gider tek bir mac'e o parayı veririm.

Fan sesinin olmaması, alttan alttan sıcak esintiler yaşamamak ve estetik...
iPhone'lara o kadar para verir miyim? Bütçemi zorlamam ama 3K üzerine çıkarsam yinede android yerine iphone alırım.