Tamir konusu mercedes ile tofaşı kıyaslayıp, tofaşın parçaları çok ucuz, kaza yaparsan masrafın az olur demeye benziyor biraz.

Özet ile, hem diğer markaları hem de MAC'i kullananların çok büyük kısmı MAC'i öneriyor, verdiğim paraya değdi diyor. Henüz MAC'i hiç kullanmamış olanlar ise MAC'i yeriyor. Değerlendirmek size kalmış.