Yaklasık 6 senedir macbook pro 2013 kullanıyorum. Bugüne kadar beni üzen tek tarafı oyun oynamak oldu.Bootcamp ile windows yükleyip oyunları çalıştırılabiliyor fakat, acayip bi fan sesi ve sıcaklık ile bilgisayarı kullanırken korkar hale geliyorsunuz.Macbook soğutmayı sağlamak için aliminyum kasayıda kullanıyor(En azından 2013de öyle).Ağır işler yaparken kasa çok ısınıyor.Performansta bi kaybı olmuyor ama insan tereddüt ediyor yinede.
Trackpadden daha önce bahsetmiş bir arkadaş. Gerçekten buna alıştığın zaman mouse kullanmaya ihtiyaç duymuyorsun.
Apple'ın kendi işlemcisini üreteceği ve macbooklarda bunu kullanacağı söyleniyor. Kendi işlemcisini ürettiği zaman fark yaratacağından bahsediliyor. Sıfır almak için birkaç sene beklenebilir bence.