aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alaka aldığın hizmeti belli bir sğre için almıssan bu hizmet sözleşmesidir ve zam yapamazsın.Bunuda bilmiyorsanız yorum yapmayın hocam...
Aynen öyle işte sizin söylediğinizde “ne alaka”