Paranız boşa gittiği için üzülmüş olabilirsiniz. Bu yeni satın aldığınız ürünün ertesi gün yarı fiyatına olarak satışa sunulması gibi. Evet maalesef paranızı iade alamazsınız. Satıcı ücretli de satar ücretsizde. Kendisinin ürünü sonuçta
Hocam parasında vs değilim emin olun.üç sigara parası lakin yine de etşk bulmuyotım
Fiyata zam yapsa fazla tutarı ödeyecek miydiniz?
Ne alaka aldığın hizmeti belli bir sğre için almıssan bu hizmet sözleşmesidir ve zam yapamazsın.Bunuda bilmiyorsanız yorum yapmayın hocam...