webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastaneye randevu alıp gideceğiz.bu gidişle uyku haram bana ne yapalım
Ayrıca şunuda ilave edeyim babanız şeker hastası olduğunu söylediniz şeker hastalarının yaraları kolay kolay iyileşmez..
Eğer şeker hastasıyla diyabet şeker doktoruna ayrıca gitmeniz gerekir şeker hastalığını da kontrol altında tutmanız gerekior insülün vs kullanıyorsa.
Şeker hastalarının yaraları normal insana göre geç iyileşir yaralar geç kapanır bu yüzden temiz ve titiz olmanızda fayda var birde yarayı iltihap vs kaptırmamaya özen gösterin.
Şeker hastalığı da tehlikeli bir hastalıktır bunun için uzmanı olan diyabet-şeker doktoru gözetiminde olmasında fayda var..