O şişmeler ödem oluşuyordur ama siz doktorunuza gitmenizde fayda var kontrol altında tutulması gerekiyor.
6 aylık ameliyatlı bir insan için normal olabilir şişme ve morluk ayrıca morluğun sebebi şu olabilir comadin ilaç kullanıyorsa kan sulandırıcı INR sini düzenli olarak ölçtürmeniz gerekir her ay..
Yüksek INR çıkarsa kan değerleri vücutta fazla kan oluşur oda morluk yapar vücut fazla kanı atmak için burun kanaması vs oluşabilir burun kanarsa kesinlikle tampon vs yapmayın kanasın bırakın.. aksi durumda beyne pıhtı bile atabilir INR i düzenli ölçtürün her ay.. INR önemlidir kalp ameliyatı olan insanlarda..