1 sene 2 ay önce dedemi kaybettim. kalp krizi geçirdi, sol taraftan felç indi. son anda hastahaneye yetiştirdik. kalbinde pil vardı. sonrasında hastahanede yoğun bakıma girip çıktı ilaçlar vs. prostat olduğu için meğer küçük abdestini yapıyor zannediyormuş ama yapamıyormuş. su içeride birikiyormuş. ciğerlerine kadar su doldu. her gün ortalama 3 litre civarı sıvı boşaltılıyordu vücudundan. 1.5 ay bu şekilde gitti. elleri ayakları şişmişti aynı şekilde. 84 yaşındaydı. turp gibiydi kalp pili haricinde. allah mekanini cennet eylesin. bunları göz önünde bulundurun. acilen bu şekilde bir arkadaşımın dedesi yaşamış diyin. iyice incelesinler.