arkadaşlar o cihazlar zaten bu şekilde düşünen insanlar için değil, Türkiye pazarınada hitap etmiyor.
Amerikada insanlar windows kullanmıyor, alışkanlık gelmiş gidiyor. Kullanım kolaylığı vb.
Ayrıca macbook pro genelde profesyoneller tarafından tercih edilir, akmaz kokmaz takılmaz, çıtır çıtır çalışır.
Paramız yok diye mal kötülemeye gerek yok.
Amerikada diz üstü olarak windows kullanan insan çok nadirdir, vardır bir sebebi.