Ben kendim "aynı işi" yaptığım halde; iş vermek için görüştüğüm arkadaşlar bana neler yapıyor, neler söylüyor. İnanılmaz. Sektörün dışındaki bir insanın bu tarz davranışılarını maalesef normal karşılar hale geldim. Bir tavır veya söylem karşısında sessiz kalmak, karşılık vermemek saflık olarak görülüyor herhalde. Halbuki acıyorum bazılarının hâline, o da bizi saf sanıyor.