bende postan işlem yaptım çekti ama çekmedi dedi pos.. telefon açtım bunca yıldır ilk defa bekleme süreniz 10 dakika üzerinde dediğini duydum. bir sorun yaşıyorlar sanırım
Benimde ovh cekmedinama bakiyede düştü 400 tl ne olacak şimdi kim vurduya gider mi?