Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım dünyasından kastınız sanırım web yazılımları. Çünkü native kodlama yapan kimsenin Mac kullandığını görmedim. Göstermelik kullanıp kıvranan adam çok gördüm tabi.
Büyük çoğunluk arkasındaki elma için alıyor, göstermelik yani.