iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saatlerce kayıt almak zor olur
eğer kesit alıcaksanız alıcağınız yerlerde başlatırsınız kaydı ben öyle yapıyordum masaüstüne bir klasor yapıp kesitleri oraya atıyordum