arxdelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MacOS işletim sistemine sahip olmayan cihazlarda iOS, MacOS, iPadOS ve tvOS'a uygulama çıkaramazsınız, bir mobile developer olarak, windows cihazların bizim sektörde çöp olduğu söyleyebilirim.
Çok daha ucuza macos sanal sunucu kiralayarak aşılamaz mı bu? Ya da vmware ile macos kurarak? Hatta google cloud ile bedavaya aylarca kullanıyormuş şimdi gördüm.