MacOS işletim sistemine sahip olmayan cihazlarda iOS, MacOS, iPadOS ve tvOS'a uygulama çıkaramazsınız, bir mobile developer olarak, windows cihazların bizim sektörde çöp olduğu söyleyebilirim.