Mac iş bilgisayarıdır işletim sistemi ve performansı ile, özellikle yazılım sektöründe hemen hemen herkes mac kullanıyor. Standart kullanım için windows kullanılabilir ama mac gereksiz diyemem adamın parası çoktur alır windows bile kurar

Arkasında elma olan her şey altın gibi değeri düşmüyor kolay kolay.
Yazılım dünyasından kastınız sanırım web yazılımları. Çünkü native kodlama yapan kimsenin Mac kullandığını görmedim. Göstermelik kullanıp kıvranan adam çok gördüm tabi.