5 yıl önce, sağıma ŞOK soluma A101 market açıldı. Ben yine iş yapmaya devam ettim. Arada samimi müşterilerim dahi gitti oradan alışveriş yaptı. Ama Allah bir şekilde rızkımı verdi. Şöyle bir durum var. Market açacaksanız esnaflığı iyi yapmanız lazım. Müşteri, eanaflığınızı güzel bulursa 0.50kr-1₺ konusuna takılmaz.
Yok çekmeyin. Tüm sermayeyi gösterişten ziyade mala bağlayın. Kazandıkça dükkanı güzelleştirin. Altın kaplama market olsun, içerisinde mal olmasın boş.
Okul yakınlığı. Okula yakın diyorsunuz TAPDK çıkıyor mu? Kontrol ettiniz mi? Markette alkol-sigara satmayacaksanız açmayın. Alkol alan adam çikolatasını, manav malzemesini alır. Sigara alan adam, sabah gelir gazetesini alır ekmeğini alır.
Saat konusu. Ben tekrar market açacağım. Köpek kaka yemekten vazgeçmezmiş. 24 saat çalışın 5 sene çalışın. 10 sene keyfi çalışacağınıza 5 yıl harbiden çalışın ve kazanın. Market açıpta zarar ediyorum diyen adam maldır. Esnaflık bilmiyordur.
Kafanıza takılan herhangi bir sorunda alıntı yapın, yanıtlamaktan keyif duyarım.