Ucuz etin yahnisi olmaz bedavasını siz düşünün. Fonksiyonu olmayan bir sistem.
Bedava olan kısmı reklamlıdır, sitenin alt kısmında wixin reklamı görünür. Wix çok yavaş index alıyor. Hatta yeni açmış olduğunuz bir sitenin, alt sayfalarının index alma süreci 1 aydan uzun sürebiliyor. Google webmaster yönetici aracılığıyla manuel olarak indexleme yapsanız dahi kaale alınmıyor. Gt metrix skorları iyi olsa da site hızınden verim alamayabilirsiniz.
Olumlu yönleri ise;
Wix seo açısından son derece iyi bir alt yapıya sahiptir. Sıralama açısından sizi tatmin edebilir.
peki hocam normal bir hosting (ücretli) ile wordpress ile bir site bana ne kadara malolur yaklaşık olarak fikriniz var mıdır?