Arkadaşlar hosting firmalarına bakarken wix adlı firmanın reklamını gördüm, tamamen ücretsiz bir sistem olduklarını iddia ediyorlar. Aranızda kullanan var mı? Memnuniyet durumunuz nedir? Gerçekten bedava mı? Bu konularda hiç fikrim yok elimde sadece bir domain var ve websitesi kurmak bana ne kadara malolur ?