Ben yeni sezonda salça ve turşu satacağım, buraya da konu açarım, 100 TL ve üzeri kargo ücretsiz vs. kampanyalar yaparız.

Kendimiz yapıyoruz, şimdi zamanı değil, o yüzden henüz satış yok ama bu tarz doğal, organik vb. ürünler bence her zaman revaçta.