Marshallxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlışın var jetpack i kaldır demiştin kaldırdım hemen daha öncede eklentilerin hepsini kapatıp denediğim için konu açarkende belirttim
Resimleri manuel olarak optimize ettiniz mi? Jetpack her sunucuda verimli olamayan bir eklenti bu yüzden kulllanılmamalıdır.

Eklentiyi kaldırın, bir süre bekleyin daha sonra sitenin gerçek durumu ortaya çıkacak zaten. Ona göre resimleri optimize edeceksiniz ama eklenti ile değil manuel olarak. Çünkü eklentiler yüzeysel yaparlar optimize işlemini ve faydası olmaz.

5 MB ağırlığı olan bir siteden bahsediyorsanız yavaş açılıyor demeyeceksiniz o zaman. Ya da sitenin ağırlığını azaltacaksınız ki hızlı açılsın.