Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dosya yolunda problem var hocam. Kurulum yolunu files'a mı yoksa filesx86'ya mı kaydettiniz?
after effect D:/ de kurulu hocam bende onun içine kurdum direkt olarak.