CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimkinin garip tarafı analytics te gözüküp alt sayfalarda gözükmüyodu yani hangi içerikte oldukları belli değildi 2 3 saat arttıp azaldılar vs sonra gittiler rakiplerim oldugunu düşünüyorum ben
O da garip hocam. Bir de işin ilginç tarafı, çoğu da içerikte baya kalmış. 137 kişi de 1 dakika 56 saniye oldukça iyi. Bot olsa ortalama oturum süresinin düşmesi lazım aslında. Anlamadım gerçekten. Muhtemelen adsenseden de ret yerim. Başvuru sürecindeydi. Bir günde böyle artış olduysa, hile olarak algılar adsense