Düşük modelli cihazlardan yüksek modelli cihazlara geçiş yapmak marka farketmeksizin iyi anlamda çok büyük fark hissettirir.. Apple markasını her zaman gereğinden fazla pahalı buldum o paraya alabileceğiniz Apple'ı büyük fark ile aşacak muhteşem modeller bulunmakta. Bilgisayar ve telefon, ikisi içinde işletim sistemlerine ve şarj kullanım sürelerine alışmakta zorluk çekersiniz.

Edit: Bence Apple ın tek avantajı yüksek mevkili veya sosyete insanların bulunduğu ortamlarda lüks takılıyorum demenin kısa yolu..