ridvancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah 8den beri erişim yok ne telefon ne skype hiçbir yerden iletişim kuramıyoruz şakamı bu ?
r10 profilinde en son gece 2'de girmişler. umarım kısa sürede bir açıklamayla birlikte sorun çözülür.