İkinci el XenForo lisans piyasası ortalama ne durumda? vBulletin için bilgim var ancak XenForo lisansları hakkında ne yazık ki bir malumat sahibi değilim. Deneyimi olan arkadaşlar bilgilendirebilir mi? Bir de aynı vBulletin'de olduğu gibi lisansı tamamen kendimize almak adına püf noktaları nedir? Gizli soru vs. gibi ayrıntılardan bahsedebilirseniz memnun olurum.
Teşekkür ederim.