emiryilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakacağım bi teşekkür ederim.




neden hocam?Bu hyundai nedense çok hoşuma gidiyor.
VW oto alınmaz, alınırsa yenisi alınır o da bütçenizi aşar. Eskileri çok sorunlu oto vites olarak.