Lifetime325 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
egea güzel bir araba aslında düşünürseniz bakın hocam sahibinden'de.
bakacağım bi teşekkür ederim.



erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hyundai fiat renault bunların otomatik sanzıman alınmaz hocam. Düz vites olabilit ama ootmatik olacak ise volkswagen ipel ford.. vs bakın mutlaka.
neden hocam?Bu hyundai nedense çok hoşuma gidiyor.