Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dgs daha kolay diye biliyorum. Geçmiş yıllara ait çıkmış soruları karşılaştırarak aradaki farkı daha net görebilirsiniz.
ÖSYM sitesinde %10luk kısmını veriyor karşılaştırma yapamıyorum