Maalesef konuyu istediğim gibi düzenleyemiyorum. Konuyu açmadan 2 defa denedim, ama açtığımda ve düzenlediğimde tekrar karışıyor yazıları. Sanırım forumun yeni üyelerine koyduğu bir sınır. Botdelive SaaS yani "Software as a Service" yönünde hizmet veren bir sitedir. Bütün chatbot platformalarını tek API-a toplayabiliyor. Mesela site üyeleriniz botdelive botuna Facebook ve ya Telegramını bağlayabiliyor. Sonra size verilmiş Botdelive unique ID-si ile üyenin Facebook-una ya da Telegramına mesaj göndere biliyorsunus (2FA ve ya sade push notification). Push notification-a ek olarak "action based notification" API-ı da var (internal şuan). Mesela 3 butonlu mesaj atabiliyorsunuz, üyenin seçtiği butonun cevabına göre sizin API-a response atılıyor ve siz buna uygun olarak işlem görüyorsunuz. Hepsi basit JSON formatlı request ile hallolabiliyor. Artık Telegram ve ya Facebook kütüphanelerini maintain etmenize gerek kalmıyor. Twilio SMS gibi hizmet sağlıyor Botdelive. NodeJS, MongoDB ve React teknolojileri kullanılmıştır. HTTP long polling metoduyla 2FA sunuyor (sitelerde authentication için), ve ek olarak Push Notification sunuyor. Botdelive-in şuan için bir kazancı yok. Ürünün sitesine girdiğinizi varsayıyorum. Şuan sadece Free planı mevcut. Aylık abonelik modülü eksik. 9,800 USD aslında çok düşük fiyattır. Botdelive tech olarak satılıyor. Tüm brandingiyle birlikte. 2018-den beri geliştirdiğim için en büyük yatırımım zamanım olmuştur.
incelemeden önce
https://www.r10.net/profil/secenekler/
Bu linke girin
Gelişmiş vB kodlarının kullanımı
Gelişmiş arayüz Full
Bunu seçip kayıt edin belki ondan olabilir. Hala olmuyor ise sorunu bildiririz. Sabah tekrar inceleme yapacağım konuyu