depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 aldım arkadaşlar. Daha mantıklı geldi
Doğru olanı yapmışsınız 1 haftadır bende araştırıyorum. En güncel model en uzun süre güncel kalacak ve her zaman değerli olacak.
Ben XS Max ile 11 arasında kalıp 11 kararına vardım. Sırf GEce çekim ve genş açı yeterli oldu.

Bunun dışında 11 fiyatları 2.Eli bile komik bir şekilde sıfırından pahalı olarak sahibindende yüzlerce ilanı olan ürün