Sert yapmadım ama yanlış bilgi verdiğiniz için konuyu arkadaşın hayatını etkileyecek bir karar almasına yol açabilirsiniz. MYO öğrencisi ise 1 sene boşu boşuna beklemesine yol açabilirsiniz. Ben alttan ders kısmını hani mezun olmayı bırakın dersiniz kalsa bile kazanıp kayıt yapılabildiğini anlatmak için örnek olarak verdim. Eminim ki sizin söylediğiniz karardan arkadaşın mağdur olmasını istemezsiniz sizde.
Yazdıklarım yanlış mı? Ek olarak kötü olarak lanse etmeye gerek yok ben yrdımcı olmaya çalıştım görünen o ki konu sahibi art niyetli olduğumu düşünmüş ki bir daha konu sahibinin konularına cevap yazmayacağım.