Konu
DGS 2.Sınıftayken mi Yapılıyor ?
29-06-2020, 00:13:04
#10
AlperOzmen
BySocial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DGS soruları TYT'den daha kolay oluyormuş, bence 2 yıl çalışarak yapılabilir
Bu konu çok tartışılır hocam 2 sininde + - si çok var maalesef bende kararsızım valla sonumuz hayır olsun 😅