BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DGS soruları TYT'den daha kolay oluyormuş, bence 2 yıl çalışarak yapılabilir
Bu konu çok tartışılır hocam 2 sininde + - si çok var maalesef bende kararsızım valla sonumuz hayır olsun 😅