hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birlikte geliştirmekten maksadiniz nedir. Sizde proje dahil olup kodu geliştireceksiniz üretim sürecinde.
Projeye kaç yazılımının dahil olacağı belli değil. Tek yazılımcı ile de ilerlenebilir, birkaç yazılımcı ile de. Görev bazlı ilerlediğimiz için projenin tamamı da yaptırılabilir, belirli görevler üzerinden de anlaşılabilir. Ücret hesaplaması saat bazlı yapılıyor.