tuny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda neden böyle gereksiz sebesiz çıkışınızı anlamadım. Ben burda sadece tasarımın nasıl olduğunu sordum herhangi bir satış vs gibi şey paylaşmadım. Yinede teşekkür ederim yorumunuz için.
Gereksiz olduğunu düşünmeniz gayet doğal yoksa böyle bir konu açmazdınız. Ben görüşümü söyledim hayırlı işler.