teşekkür ederim
dediğiniz konuya yönlendirme olayını buraya aynı tasarımı atsaydım şikayet yiyip gönderim kaldırılcaktı (bir kere nasıl oldu diye attığımda tek konu üzerinden ilerleyin diye uyarı yedim) o yüzden attım yoksa müşteri çekme gibi herhangi bir amacım yok teşekkür ederim
E daha önce açtığınız konuya up yazın, güncel yazın. Böyle iki konu açmış oluyorsunuz. Yani genelleme yapmak gerekirse, forumda bir domain broker 50 kere aynı konuyu farklı şekilde nasıl açtığında benim tarafımdan report yiyorsa sizin de yemeniz normaldir. Çok zor değil konu güncel yazarsınız olur biter. Şimdi eldeki bütün tasarımları her 3 günde bir buraya güncel bir tasarım yaptım diye ekleyen olursa ne yapacaz? Olayı kişiselleştirmeden söylüyorum. Çok net. Spamın kralını ben de yapmasını bilirim ama düzene uyan da bir avuç kaldı. Kul hakkı diye bir şey var...Hakkımızda hayırlısı...