Pazar yerlerindeki satışlarda yeni taktik bu sanırım. Aynı olay bana da oldu. Hepsiburada üzerinden 2 adet ethernet kablosu aldım. 1 adet gönderildi, faturada da 1 adet yazıyor. Bakalım ne olacak, iade talebi oluşturduk bekliyoruz. 10 liralık ürün için uğraştığımız şeylere bak.