Trendyoldan ilk karantina günlerinde aldığım bir siparişim 2 adet yerine 1 adet geldi

Zili çalıp merdivenin oraya bırakıp kaçtı kargocu ilk zamanlar herkes temkinliydi merdivenden teslim aldım resmen

Defalarca müşteri temsilcilerine ulaştım online bağlantılar yaptım ama hikaye halledeceğiz geri dönüş bekliyoruz diyorlar 2 ay oldu