Trendyoldan ilk karantina günlerinde aldığım bir siparişim 2 adet yerine 1 adet geldi
Zili çalıp merdivenin oraya bırakıp kaçtı kargocu ilk zamanlar herkes temkinliydi merdivenden teslim aldım resmen
Defalarca müşteri temsilcilerine ulaştım online bağlantılar yaptım ama hikaye halledeceğiz geri dönüş bekliyoruz diyorlar 2 ay oldu