Kargoda sorun olmadığı sürece kargocu ile tartışmak anlamsız hocam. Siz ürünü alıp eksik olduğunu belirtip iade talebi oluşturacaksınız size verilen numara ile geri kargo yapacaksınız ve paranızı iade edecekler.