La yazmicam yazmicam diyorum ama sen daha iş yapma la kendini yorma aylık kazancın en az 10.000 tl olması lazım her işte varsın.Art niyet arama ama Her yerde varsın.bazen düşünüyorum bu hesapta kaç kisi var diye
Allah şükür 10k olmasada yarısı oluyor pandemi de iş yok user satış işleri bir şey geliyor.
Allah şükürler olsun çalışma çalışıyoruz her türlü işi güzel yapmak istiyorum kral😊
0.50 kuruş olsun size😊