WİPO yuda biliyorum konuda demek istediğim forumda nerede bir jenerik alan adı görseler bazı kişiler direkt domaini elinden alırlar istese vs. yazıyorlar tepkim onlara.yorumlarda da belirttim.
Bizzat ben dedim, bir firmanın fikri ve sınai ürününü o firmadan izinsiz kullanıyorsa(telif ve tescili varsa) çatır çatır alır.
İtiraz edebilecek de bir Allah'ın kulu yok. WIPO olsun, yasal diğer yollar olsun o alanadı her türlü alınır(uluslararası belgeleri varsa ve kişi aynı isimde firmaya veya fikri ve/veya sınai haklara sahip değilse)