Noktalama işareti kullanmadığın için tam fikrin nedir anlamadım fakat
Nissan.com davası çok ayrı. Ortada aynı isme sahip iki şirket var. Ona bakarak hareket etmeyin derim.

Yine de siz bilirsiniz.
Ayrıca yerel mahkemeler bakar marka ihlallerine, belki domaininizi alamazlar ama öyle bir ceza verirler ki domaini kendi ellerinle verirsin.
Dediğim gibi yine de siz bilirsiniz.