b00ter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 barajını geçtikden sonra diploma puanınınıda hesapla dostum 160 alırsan diploma notun 70 ise 200 civari bişi olması gerek o tarz
diploma not : 51 hocam çok kötü sanırım