Konu
TYT Önlisans Baraj 150 mi ? 170 mi ?
28-06-2020, 01:16:37
#11
off
Üyeliği durduruldu
b00ter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
150 barajını geçtikden sonra diploma puanınınıda hesapla dostum 160 alırsan diploma notun 70 ise 200 civari bişi olması gerek o tarz
diploma not : 51 hocam
çok kötü sanırım