akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size önerim bu tarz basit, kolay konuları açmadan önce, R10'da tecrübenizi paylaşmanız, insanlara göstermenizdir. Bu şekilde hiç iş alamazsınız sanmıyorum.
ilgilenenlere örnek kurdugum sayafalar gösterebilirim.