Konu sahibi kardeşim senden çok özür diliyorum ama ben burada 240gb Shutterstock arşivi satacaktım konumu w@rez diye şikayet edip sattırmadılar. Her hafta en az 1-2 kere bu türde konu görmekteyim soruyorum ahali bu w@rez değil mi ?