Ben diyorum ki o domain telif hakkıyla korunuyorsa(tescilliyse) bir dava açılır, ödemeden alınır(belki reg parası verilir, fazlası değil)
Türkiye'ye hoşgeldiniz.
Örnek olarak veriyorsanız ayrı tabi ama benim domainim tescilli değil. Kendi isimleri ile de alakası yok. Sadece adamların ana işleri bu sınava hazırlamak.