Mutlu olmak ya da en azından tedirgin olmamak adına hayata derin anlamlar yüklemeden yaşamayı seçtim uzun zaman önce. Milyarlarca önemli gördüğümüz insan yaşamış ve ölmüş. Ben de sıramı bekliyorum. Ölmekten korkmak iyi bir şeydir. İnsan iç muhasebesini yapar bu sayede. Aksi takdirde zalimleşir. Merhameti körelir. Tedirgin olmasam da öleceğim bilinciyle yaşıyorum.